piatok 4. septembra 2009

SBSG časť 4.



Tak a máme tu znova časť rubriky SBSG ktorá tentoraz bude niečo o inom !
Na starplaze okrem Realbrands (reálnich ,skutočných značiek) existujú aj
veci ktoré nesú názov Inspired by (a meno značky) ,alebo veci ktoré ste
vydeli na kolekciach značiek...
Dnes ráno som našla v bazari krásne ružovo-oranžové šaty ktoré sa mi podobali
na zimnú kolekciu 2008/2009 od Christiana Diora !
Tak som ich hned kúpila len za 7 SD !!!
Potom som sa pozrela TU a zistila som že mám šaty od Diora !!!
Krásne a peknučké nechcem sa vychvalovať však viem že tieto šaty má každá druhá dollka na Stardolle ,ale ja som sa prihlásila dosť neskoro preto veci ktoré sú pre dollky ktoré tu chodia cez 2 roky úplne normálne premna je to novinka !
Tu sú fotky z prehliadky !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára